Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem služeb (dále jen "Poskytovatel") a uživatelem (dále jen "Uživatel") při využívání webových stránek a služeb, které poskytuje [www.profi-tiket.cz]. Užíváním těchto webových stránek a služeb souhlasí Uživatel s těmito obchodními podmínkami.
2. Popis služeb
Poskytovatel nabízí uživatelům přístup k tipům, analýzám sportovních událostí a poradenství v oblasti sázení. Služby jsou poskytovány prostřednictvím členských programů (např. zkušební členství, měsíční členství, dlouhodobé členství) a obsahují doporučení pro sázení na základě pečlivé analýzy.
3. Podmínky členství a platby
Dostupné členství:
Uživatel může zakoupit různá členství (např. zkušební členství na 3 dny, měsíční členství na 31 dní, nebo 100denní členství).
Cena:
Cena za členství je uvedena na webových stránkách a je splatná před poskytnutím přístupu ke službám. Ceny jsou uvedeny v CZK.
Způsoby platby:
Platby jsou prováděny prostřednictvím bankovního převodu nebo jiných způsobů uvedených na webu.
Obnova členství:
Členství se automaticky neobnovuje. Uživatel si může zvolit opětovný nákup členství na základě aktuálních podmínek.
4. Práva a povinnosti uživatele
Přístup k účtu:
Uživatel je odpovědný za udržování důvěrnosti svých přihlašovacích údajů a za veškeré aktivity prováděné pod jeho účtem.
Použití služeb:Uživatel souhlasí, že bude služby využívat výhradně pro osobní potřebu a nebude je sdílet s třetími stranami.
Zákaz podvodných aktivit:Uživatel nesmí využívat služby k podvodným činnostem nebo v rozporu s platnými právními předpisy.
5. Zodpovědnost poskytovatele
Omezení zodpovědnosti:
Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby na základě pečlivé analýzy, avšak nezaručuje žádné konkrétní výsledky sázek, ani výhry. Sázky a výsledky jsou závislé na mnoha faktorech, které nelze kontrolovat. Zisky z využívání poskytovaných tipů nejsou garantovány, je na každém uživateli, jakým způsobem naše tipy využije.
Přesnost informací:Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby nebo nedostatky v poskytovaných informacích, které mohou ovlivnit výsledky sázek.
6. Reklamace a vrácení peněz
Vrácení peněz:
Z důvodu povahy poskytovaných služeb (digitální obsah) není možné vrácení peněz za již poskytnuté služby. Pokud dojde k technickým problémům s přístupem, uživatel má právo na kompenzaci v podobě prodloužení členství nebo jiných dohodnutých řešení.
Reklamace:Uživatel může reklamovat poskytnuté služby pouze v případě technických problémů nebo nesrovnalostí ve fungování webu. Reklamace je třeba podat do 14 dnů od vzniku problému.
7. Ochrana osobních údajů
Zpracování údajů:
Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zejména podle nařízení GDPR. Osobní údaje jsou shromažďovány za účelem zajištění poskytování služeb, fakturace a komunikace.
Oprávněné zpracování:Uživatel souhlasí s tím, že jeho údaje budou zpracovány pro účely vyřízení objednávky, doručení služeb a marketingových aktivit, pokud udělí souhlas.
8. Změna obchodních podmínek
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky. O všech změnách budou uživatelé informováni prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím oznámení na webových stránkách. Uživatelé budou mít možnost se k těmto změnám vyjádřit.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele. Vztahy, které nejsou těmito podmínkami výslovně upraveny, se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.